Tanker om politik og historie…

Hvem er jeg?

Posted in Debunking, Højrefløjen, Random thoughts by polyb on 1. december 2010

Det er vel et spørgsmål alle mennesker til alle tider har stillet sig selv.

Men hvorfor bare spørge sig selv? Hvad mener de behagelige højrenationale personligheder inde på Uriasposten? …og har de ret?

En psykopat?BUSTED!
Jeg er ikke psykolog, og ved ikke om det overhovedet er noget man umiddelbart vil vide om sig selv. Dog har jeg aldrig nogensinde oplevet hverken familie, venner, arbejdskollegaer eller folk fra studiet betegne mig som en psykopat.

En autonom?BUSTED!
Jeg er ikke en del af det autonome miljø, og har aldrig været det.

En virkelig ubehagelig personlighed?BUSTED!
Hmm, igen lidt svært at skulle bedømme sin egen personlighed. Skulle den være virkelig ubehagelig, så undrer det mig dog, at det aldrig er noget hverken familie, venner, arbejdskollegaer eller studiekammerater har givet udtryk for, ligesom jeg sjældent har svært ved at komme godt ud af det med mennesker jeg møder “i det virkelige liv”.

En tåbe og mindrebegavet :PLAUSIBLE!
Det er da muligt, dog har jeg åbenbart alligevel snart gennemført en længerevarende uddannelse. Uddannelsessystemet er sgu ikke hvad det har været…

Medlem af AFA og uden for terapeutisk rækkevide?BUSTED!
Jeg er ikke medlem af AFA, har aldrig været det, og kender ingen der er det. Sidst jeg var ved lægen fik jeg fjernet et modermærke, men fik ellers ikke konstateret nogle lidelser.

En hjernevasket medicinbruger?PLAUSIBLE & BUSTED!
Jeg ved ikke om jeg er hjernevasket, men det eneste medicin jeg benytter er Panodiler når jeg har tømmermænd.

En AFA agent på Uriasposten?BUSTED!
Nej, men jeg kan godt lide de gamle James Bond film. De nye er ikke helt så fede.

Et menneske med “Das Gobbeles 100% vandbesatte hoved”?PLAUSIBLE!
Det er stadig ikke lykkedes mig at finde ud af hvad dælen det betyder? Så det kan jeg af gode grunde ikke afkræfte.

En Burka bruger?BUSTED!
Nej, jeg er ikke muslim og tilhører heller ikke andre religiøse menigheder. Jeg har dog hue på om vinteren.

En flaskedreng i Netto?BUSTED!
Nej, men jeg har blandt mange jobs været kasseassistent i Fakta for mange år siden.

En troll?PLAUSIBLE!
Hmm, jeg har da vist nok overnattet i skoven nogle få gange, og har generelt ret meget hår på kroppen.

Et godt stykke, politisk set, fra militante AFA’er?CONFIRMED!
Ja, det er jo ikke helt løgn alt det der skrives derinde.

En hardcore idiot?BUSTED!
Alle kan vel være idioter engang imellem, men “hardcore” ligefrem? Igen, mon ikke jeg så havde hørt det fra venner og bekendte, hvis jeg da i så tilfælde overhovedet ville have nogle venner?

En person der keder sig helt vildt, og ikke har andet at lave end at blogge?BUSTED!
Ja, den var ny – men det mener eksempelvis Urias’ kæreste Pernille. Nej, jeg keder mig ikke og har mere end nok at lave med kæresten, vennerne, familien, studiet og sport. Jeg kunne tit ønske at der var flere timer i et døgn. Desuden er det en ret sjov beskyldning. For det første, hvad er der galt med at bruge tid på at skrive en blog? For det andet, hvor mange indlæg er der på denne blog den sidste måned? 2 eller 3? Hvor mange mon der er på Pernilles kærestes blog? Han må godt nok kede sig, ikke sandt Pernille? Måske keder selvskabet derhjemme ham, hvem ved?

Et menneske med tilbøjelighed til at angribe andres ytringsfrihed?BUSTED!
Løgn! Jeg nærer intet som helst ønske om at bestemme hvad andre mennesker skal eller må udtale sig om, ligesom jeg er modstander af racisme-paragraffen. Admin på polit-blogs.net, Kimpo, finder det øjensynligt helt fint at antyde, at jeg skulle have sådanne tilbøjeligheder, for dernæst at slette indlæg hvor jeg påpeger at han tager fejl.

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. BE said, on 5. december 2010 at 16:42

    Se nu positivt på det. Du er vist ikke blevet udsat for trusler – og du kan stadig komme med kommentarer.

    Så heldig er man altså ikke alle steder.

  2. polyb said, on 5. december 2010 at 17:59

    Det er vel lidt svært at true en person der går under et pseudonym – men det er da forekommet :

    http://www.uriasposten.net/archives/6992/comment-page-3#comment-877474

    Sofakriger javelja, hvordan tror du det vil gå når vi rejser os fra sofaen og slår igen, jeg kan garentere dig for at du ville ønske vi var blevet siddende, jeg ville personligt intet have noget imod at skære halsen over på dig. Narrøv.

    Lad os se mht. det sidste🙂

  3. polyb said, on 26. januar 2011 at 09:51

    Kimpo angriber mig for at angribe andre bloggeres ytringsfrihed, og sletter derpå et indlæg hvor jeg forsvarer mig imod den løgnagtige påstand :

    http://www.polit-blogs.net/?page_id=2#comment-656

  4. Kimpo said, on 26. januar 2011 at 10:23

    Der er mange former for angreb, og mange forskelige skøn.


Skriv et svar

