Tanker om politik og historie…

Hvor er de blevet af?

Posted in Random thoughts by polyb on 3. januar 2011

Over hos kommentar-dk bliver der spurgt til hvad der er blevet af Citizen Danes blog?

Jeg har undret mig over det samme, og i den forbindelse er der da forresten et par andre blogs som lidt sørgeligt lader til at være stoppet og/eller forsvundet helt. Nu er jeg selv kommet lidt sent med “i spillet”, så har ikke som sådan deltaget på disse blogs, men har læst lidt af de gamle indlæg her og der, og bestemt fundet dem læseværdige.

I pausen, i provinsen
Hvad er der blevet af Onkel Henning? Nogen chance for at han kommer tilbage? Skriver han et andet sted eller noget?

Mikkel Andersson
…som har kommenteret et par gange her på bloggen. Bloggen på holocaust-info.dk lader til at være forsvundet helt nu, mens man før kunne læse de gamle indlæg. MikkelA Orienterer lader også til at være lidt slut?

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. mads said, on 19. januar 2011 at 13:53

    Jeg har ligeledes undret mig …:-/

    Men så er det rart, at jeg faldt over din blog. Den er interessant læsning😉

  2. polyb said, on 19. januar 2011 at 14:01

    @Mads
    Mange tak for de pæne ord🙂


Skriv et svar

